Bazowy bagażnik dachowy Thule WingBar Edge - HONDA CIVIC X liftback
Bazowy bagażnik dachowy Thule WingBar Edge - HONDA CIVIC X liftback
- Nośność: 75 kg
- Typ dachu: bez specjalnego zamocowania bagażników dachowych
- Kształt: profil aluminiowy (skrzydłowaty)
- Kolor: czarny
- Liczba belek: 2
- pasuje do HONDA CIVIC X liftback
- rok produkcji 09.16 -
- 99 % pozytywnych ocen
- najwyższa jakość
- szybka dostawa
- doradztwo na najwyższym poziomie
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez panoramicznego dachu słonecznego
Thule WingBar Edge - jak najbliżej dachu
Wypróbowany model WingBar teraz jeszcze w wersji płasko przylegającej do dachu Twojego samochodu HONDA CIVIC X liftback. Oryginalna, przypominająca skrzydło konstrukcja nie tylko pasuje do nowoczesnych samochodów, ale także wyznacza nowe standardy przy zmniejszaniu oporu powietrza i natężenia hałasu podczas jazdy. Ten produkowany przez markową firmę Thule bagażnik bazowy na dach samochodu HONDA CIVIC X liftback to idealne rozwiązanie do przewożenia rowerów, nart, desek snowboardowych i innych ładunków łatwo i bezpiecznie oraz w dobrym stylu. Akcesoria do różnych zastosowań montuje się kilkoma prostymi ruchami w nowatorskim rowku T.
Ten bagażnik bazowy został zaprojektowany do samochodów bez specjalnego przygotowania do montażu takiego bagażnika na dachu (np. bez punktów mocowania, bez rynienki, profili teowych czy relingów dachowych).
Bagażnik WingBar Edge jak wszystkie wyroby firmy Thule przeszedł najsurowsze testy bezpieczeństwa i jakości otaz test "City Crash".
Bagażnik dachowy nie jest odpowiedni do użycia z namiotami dachowymi.
W tym miejscu znaleźć można instrukcje montażu w różnych językach, a do niektórych artykułów także dodatkowe poradniki montażu i zdjęcia, które jeszcze bardziej ułatwią montaż produktu.
Honda to japoński koncern, specjalizujący się obok samochodów także w produkcji motocykli i silników zaburtowych. Założona w 1948r. firma Honda ma swoją główną siedzibę w Tokio. Honda jest obok firmy Toyota jednym z niewielu producentów niezależnych, to jest niewchodzących w fuzje z innymi przedsiębiorstwami, którzy musieli pozyskiwać kapitał od zewnętrznych inwestorów. Honda uważana jest za największego na świecie producenta motocykli i skutecznie pnie się w górę w dziedzinie wyścigów motocyklowych.
-
Honda CIVIC X Schrägheck (FC_, FK_)
-
Model samochoduMocRok produkcji
-
- Model samochodu
- Honda CIVIC X Schrägheck (FC_, FK_) 1.0 VTEC
- Moc
- 93 kW / 126 KM
- Rok produkcji
- 07.18 - 12.22
-
- Model samochodu
- Honda CIVIC X Schrägheck (FC_, FK_) 1.0 VTEC (FK6)
- Moc
- 95 kW / 129 KM
- Rok produkcji
- 02.17 - 12.22
-
- Model samochodu
- Honda CIVIC X Schrägheck (FC_, FK_) 1.5 VTEC (FK7)
- Moc
- 130 kW / 177 KM
- Rok produkcji
- 09.16 -
-
- Model samochodu
- Honda CIVIC X Schrägheck (FC_, FK_) 1.5 VTEC (FK7)
- Moc
- 134 kW / 182 KM
- Rok produkcji
- 02.17 - 12.22
-
- Model samochodu
- Honda CIVIC X Schrägheck (FC_, FK_) 1.5 VTEC (FK7)
- Moc
- 125 kW / 170 KM
- Rok produkcji
- 01.17 -
-
- Model samochodu
- Honda CIVIC X Schrägheck (FC_, FK_) 1.5 VTEC (FK7)
- Moc
- 127 kW / 173 KM
- Rok produkcji
- 03.17 -
-
- Model samochodu
- Honda CIVIC X Schrägheck (FC_, FK_) 1.6 i-DTEC (FK9)
- Moc
- 88 kW / 120 KM
- Rok produkcji
- 01.18 - 12.22
-
- Model samochodu
- Honda CIVIC X Schrägheck (FC_, FK_) 1.8 iVTEC (FK5)
- Moc
- 104 kW / 141 KM
- Rok produkcji
- 03.17 -
-
- Model samochodu
- Honda CIVIC X Schrägheck (FC_, FK_) 2.0 Type-R
- Moc
- 225 kW / 306 KM
- Rok produkcji
- 09.17 -
-
- Model samochodu
- Honda CIVIC X Schrägheck (FC_, FK_) 2.0 Type-R (FK8)
- Moc
- 235 kW / 320 KM
- Rok produkcji
- 06.17 - 12.22
-
- Model samochodu
- Honda CIVIC X Schrägheck (FC_, FK_) 2.0 Type-R (FK8)
- Moc
- 228 kW / 310 KM
- Rok produkcji
- 09.17 - 12.21
-