GDW Hak holowniczy stały z przykręcaną kulą haka - PEUGEOT 508 SW II
GDW Hak holowniczy stały z przykręcaną kulą haka - PEUGEOT 508 SW II
- Uciąg: 2000 kg
- Nacisk pionowy: 90 kg
- pasuje do PEUGEOT 508 SW II
- rok produkcji 09.18 -
- 99 % pozytywnych ocen
- najwyższa jakość
- szybka dostawa
- doradztwo na najwyższym poziomie
Solidne wykonanie i niewysoka cena charakteryzują ten stały hak holowniczy z kulą przykręcaną na śruby, produkowany przez GDW. Jest dopasowany do Twojego PEUGEOT 508 SW II . Ma dobrą cenę i jest trwały. Popularny i niedrogi - taki jest przykręcany na śruby hak holowniczy stały GDW System T45 do Twojego samochodu PEUGEOT 508 SW II. Jak w przypadku wszystkich haków stałych postawiono w nim na szczególną wytrzymałość przy intensywnej eksploatacji.
Ten hak holowniczy ma uciąg maksymalny do 2000 kg i nacisk pionowy 90 kg. Deklarowany przez producenta GDW parametr D wynosi 10.5 kN.
Do montażu tego haka holowniczego trzeba wykonać cięcie zderzaka w niewidocznym miejscu. Szablon do cięcia wzgl. wymiary wymaganego otworu w zderzaku znajdziesz w instrukcji montażu. Kiedy gniazdo elektryczne przyczepy nie jest w użyciu, można je dzięki funkcji odchylania oprawy ukryć za zderzakiem.
Na tym haku holowniczym do PEUGEOT 508 SW II można montować bagażniki do transportu rowerów. Odpowiednie produkty znajdziesz w zakładce „Bagażniki na rowery“.
Do towaru jest dołączona szczegółowa instrukcja montażu, opracowana przez producenta GDW. W celu zabezpieczenia przed czynnikami atmosferycznymi i korozją ten hak holowniczy został poddany lakierowaniu zanurzeniowemu. Technologia lakierowania w kąpieli polega na zanurzeniu haka w specjalnym mocnym lakierze.
Przy cofaniu lub parkowaniu kula stałego haka holowniczego może zakłócać działanie czujników parkowania, bo znajdując się w strefie pracy czujników jest stale rozpoznawana jako przeszkoda. Wskazówki i zalecenia producenta samochodu, dotyczące zamontowania haka holowniczego, znajdziesz w instrukcji obsługi pojazdu.
W tym miejscu znaleźć można instrukcje montażu w różnych językach, a do niektórych artykułów także dodatkowe poradniki montażu i zdjęcia, które jeszcze bardziej ułatwią montaż produktu.
Peugeot uchodzi za najstarszą markę samochodową. Przedsiębiorstwo to ma siedzibę we francuskiej stolicy Paryżu i tworzy wraz z firmą Citroën renomowany koncern PSA. Peugeot zatrudnia łącznie ponad 200.000 pracowników.
-
Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_)
-
Model samochoduMocRok produkcji
-
- Model samochodu
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 1.5 BlueHDi 130
- Moc
- 96 kW / 131 KM
- Rok produkcji
- 09.18 -
-
- Model samochodu
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 1.6 PureTech 180
- Moc
- 133 kW / 181 KM
- Rok produkcji
- 09.18 -
-
- Model samochodu
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 1.6 PureTech 225 (F45GGR)
- Moc
- 165 kW / 224 KM
- Rok produkcji
- 09.18 -
-
- Model samochodu
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 1.6 THP 165 (F45GYV)
- Moc
- 121 kW / 165 KM
- Rok produkcji
- 09.18 -
-
- Model samochodu
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160
- Moc
- 120 kW / 163 KM
- Rok produkcji
- 09.18 -
-
- Model samochodu
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 180
- Moc
- 130 kW / 177 KM
- Rok produkcji
- 09.18 -
-
- Model samochodu
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) Hybrid 224 (F45GQU)
- Moc
- 165 kW / 224 KM
- Rok produkcji
- 08.19 -
-
- Model samochodu
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT)
- Moc
- 265 kW / 360 KM
- Rok produkcji
- 01.21 -
-
- Model samochodu
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PureTech 130
- Moc
- 96 kW / 131 KM
- Rok produkcji
- 06.20 -
-