• Szybka i tania przesyłka
  • Prawo do zwrotu towaru w ciągu 4 tygodni
  • NUMER 1 w dziedzinie haków holowniczych
Menu
nr art.: 104509-09572-1

Brink Hak holowniczy stały z przykręcaną kulą haka - TOYOTA VERSO S

Brink
  • Brink Hak holowniczy stały z przykręcaną kulą haka
  • Brink Hak holowniczy stały z przykręcaną kulą haka
nr art.: 104509-09572-1

Brink Hak holowniczy stały z przykręcaną kulą haka - TOYOTA VERSO S

  • Uciąg: 850 kg
  • Nacisk pionowy: 50 kg
  • pasuje do TOYOTA VERSO S
  • rok produkcji 03.11 -
Brink
Oszczędność 21%
Sugerowana cena detaliczna 1 288,00 zł 1 008,00 zł
z 16% VAT plus koszt wysyłki
dostępny od ręki
  • 99 % pozytywnych ocen
  • najwyższa jakość
  • szybka dostawa
  • doradztwo na najwyższym poziomie
Opis artykułu

Ten hak holowniczy stały z kulą przykręcaną na śruby do Twojego TOYOTA VERSO S pochodzi od markowego producenta - firmy Brink. Trwałość i dobra cena sprawiają, że ten stały hak holowniczy to dobry wybór dla tych, którzy znają się na cenach i często korzystają z haka.

Ten hak holowniczy odznacza się uciągiem maksymalnym do 850 kg i naciskiem pionowym 50 kg. Według Brink parametr D wynosi maksymalnie 5.6 kN.

Do zamontowania kuli tego haka nie jest potrzebne wycięcie w zderzaku.

W zakładce „Bagażniki na rowery“ znajdziesz rozwiązania transportowe, pasujące także do haka holowniczego w Twoim TOYOTA VERSO S. Polecamy hak holowniczy markowego producenta Brink, odznaczający się jakością OEM przy niewygórowanej cenie.

Do towaru jest dołączona szczegółowa instrukcja montażu, opracowana przez producenta Brink. Ten hak holowniczy został pokryty lakierem w specjalnej technologii, dzięki czemu jest zabezpieczony przed korozją i czynnikami zewnętrznymi.

Możliwe, że kula haka holowniczego znajduje się w polu działania czujników parkowania i dlatego jest stale rozpoznawana jako przeszkoda przy cofaniu. Wskazówki i zalecenia producenta samochodu, dotyczące zamontowania haka holowniczego, znajdziesz w instrukcji obsługi pojazdu.

Arkusz danych
producent
Brink
hak holowniczy - typ
stały
hak holowniczy - wersja
z przykręcaną kulą haka
Czas montażu 1
1,5 h
nacisk pionowy 2
50 kg
wymagane wycięcie w zderzaku
Nie
zaślepka zderzaka w komplecie
nie
konieczny demontaż zderzaka
tak
oprawa gniazda odchylana
Nie
wiązka elektryczna w komplecie
nie
Już jako klient branżowy otrzymują Państwo najlepsze warunki.
1 Podane czasy montażu zaczepów do przyczep i zestawów elektrycznych odnoszą się wyłącznie do faktycznego mocowania lub instalacji danego produktu. Wymagane dodatkowe prace, takie jak usunięcie zderzaka, mogą się znacznie różnić w zależności od pojazdu i dlatego nie są uwzględniane w naszych informacjach o czasie.
2 maks. nacisk na hak zależy od producenta pojazdu i ewentualnie może być mniejszy
3 maks. dopuszczalna masa holowanej przyczepy zależy od masy całkowitej pojazdu i w związku z tym może być mniejsza
Instrukcje montażu

W tym miejscu znaleźć można instrukcje montażu w różnych językach, a do niektórych artykułów także dodatkowe poradniki montażu i zdjęcia, które jeszcze bardziej ułatwią montaż produktu.

odpowiednie pojazdy

Zatrudniający z górą 300.000 pracowników koncern Toyota uchodzi obecnie za lidera rynku samochodowego. Strategiczne partnerstwo koncern ten prowadzi z firmami Subaru i Isuzu, zaś jego marki Daihatsu, Hino, Lexus i Scion należą do portfolio.

  • Subaru TREZIA
    • Model samochodu
      Moc
      Rok produkcji
    • Model samochodu
      Subaru TREZIA 1.3 (NSP120X, NSP120L)
      Moc
      73 kW / 99 KM
      Rok produkcji
      03.11 -
    • Model samochodu
      Subaru TREZIA 1.4 D
      Moc
      66 kW / 90 KM
      Rok produkcji
      03.11 -
Oceny
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • (0)
Tu można ocenić artykuł.

Tutaj można udokumentować opinie dotyczące tego produktu i związane z nim doświadczenia. Dzięki temu inne zainteresowane osoby uzyskają przed zakupem cenne informacje.

Nie ma jeszcze ocen tego produktu.

W tym miejscu można dodać swoją opinię i doświadczenia związane z zakupionym produktem.
W ten sposób można dostarczyć cennych informacji innym kupującym.