Bazowy bagażnik dachowy Thule SlideBar - HONDA JAZZ III
Bazowy bagażnik dachowy Thule SlideBar - HONDA JAZZ III
- Nośność: 75 kg
- Typ dachu: bez specjalnego zamocowania bagażników dachowych
- Kształt: profil aluminiowy (wyciągany)
- Kolor: srebrny
- Liczba belek: 2
- pasuje do HONDA JAZZ III
- rok produkcji 10.07 -
- 99 % pozytywnych ocen
- najwyższa jakość
- szybka dostawa
- doradztwo na najwyższym poziomie
Thule SlideBar - nowatorski i prosty w obsłudze
SlideBar to jedyny dachowy bagażnik bazowy w wersji rozsuwanej. Belki można wysuwać po obu stronach samochodu na 600 mm. Oznacza to, że dzięki wysunięciu poza obrys samochodu bok Twojego HONDA JAZZ III podczas za- i rozładunku nie jest narażony na uszkodzenia, a rowery czy inny ładunek można wygodnie umieszczać z poziomu chodnika. Nie ma więc potrzeby sięgania aż na środek dachu. Kiedy już wszystko jest stabilnie umocowane, wystarczy wsunąć bagażnik z powrotem do pozycji wyjściowej. Nowatorski zakrywany rowek T umożliwia łatwy montaż akcesoriów - boxu bagażowego czy uchwytu na rowery.
Ten bagażnik bazowy został zaprojektowany do samochodów bez specjalnego przygotowania do montażu takiego bagażnika na dachu (np. bez punktów mocowania, bez rynienki, profili teowych czy relingów dachowych).
Produkowany przez słynną szwedzką firmę Thule bagażnik Slidebar urzeka nieskomplikowaną obsługą, świetnym wzornictwem i pierwszorzędną jakością. Jak wszystkie wyroby firmy Thule także bagażnik SlideBar do samochodu HONDA JAZZ III przeszedł rygorystyczne wewnętrzne testy bezpieczeństwa i jakości, spełniając w ten sposób wymogi normy "City Crash".
Bagażnik dachowy nie jest odpowiedni do użycia z namiotami dachowymi.
W tym miejscu znaleźć można instrukcje montażu w różnych językach, a do niektórych artykułów także dodatkowe poradniki montażu i zdjęcia, które jeszcze bardziej ułatwią montaż produktu.
Honda z siedzibą w Tokio to powstały w 1948r. producent samochodów z Japonii. Paleta produktów Hondy obejmuje auta, silniki zaburtowe i motocykle - te ostatnie przynoszą przedsiębiorstwu nadzwyczajne efekty także w sporcie motorowym. Od czasu powstania udaje się firmie Honda zachowywać niezależność i nie korzystać z pieniędzy zewnętrznych inwestorów ani też nie wchodzić w fuzje z innymi producentami.
-
Honda JAZZ III (GE_, GG_, GP_, ZA_)
-
Model samochoduMocRok produkcji
-
- Model samochodu
- Honda JAZZ III (GE_, GG_, GP_, ZA_) 1.2 (GG1)
- Moc
- 66 kW / 90 KM
- Rok produkcji
- 07.08 -
-
- Model samochodu
- Honda JAZZ III (GE_, GG_, GP_, ZA_) 1.3 HYBRID (GP1)
- Moc
- 75 kW / 102 KM
- Rok produkcji
- 04.11 -
-
- Model samochodu
- Honda JAZZ III (GE_, GG_, GP_, ZA_) 1.3 i (GE6, GG3, GG6)
- Moc
- 73 kW / 100 KM
- Rok produkcji
- 07.08 -
-
- Model samochodu
- Honda JAZZ III (GE_, GG_, GP_, ZA_) 1.4
- Moc
- 74 kW / 101 KM
- Rok produkcji
- 11.08 -
-
- Model samochodu
- Honda JAZZ III (GE_, GG_, GP_, ZA_) 1.5 4WD (GE9)
- Moc
- 88 kW / 120 KM
- Rok produkcji
- 10.07 - 03.14
-
- Model samochodu
- Honda JAZZ III (GE_, GG_, GP_, ZA_) 1.5 Flex
- Moc
- 85 kW / 116 KM
- Rok produkcji
- 11.08 - 03.14
-
- Model samochodu
- Honda JAZZ III (GE_, GG_, GP_, ZA_) 1.5 Flexfuel (GE8)
- Moc
- 88 kW / 120 KM
- Rok produkcji
- 07.08 -
-
- Model samochodu
- Honda JAZZ III (GE_, GG_, GP_, ZA_) 1.5 i-VTEC (GE8)
- Moc
- 88 kW / 120 KM
- Rok produkcji
- 07.08 - 06.14
-